Thursday, May 5, 2011

The internship

Untuk LI, aku dapat tempat kat JKN WP KL.I asked for Putrajaya, tapi dapat sini. But still, rasa bersyukur sebab dapat tempat. Ramai yang lain tercampak2.

Anyway, I have a real nice and cool supervisor. Baik gila. For the first three days, nothing much. Cuma buat analisis data and kena design bulletin board yang super banyak! And we were given a whole lots of guidelines to read.
Semalam masuk dapur, try uji rasa resepi untuk Rancangan Makanan Tambahan budak sekolah.
Mee hun sup. Resepi tak sedap, kesian budak sekolah, so, kami bersepakat modify resepi tu sebulat suara!
Cik Zaiza kata there'll be more cooking in the future.
And practical kat hospital.
Whatever, aku redah je! Experience kan?

Did I tell you that I work on Saturday too? haihsy!
Takpe, demi kesihatan masyarakat sejagat! haha.



Berkhidmat untuk negara.

4 comments:

DVM CLASS 2013 said...
This comment has been removed by the author.
bom said...

ngaaaa. i love your job!! dapat serve masyarakat!! wuuu~ cook for me too please

Anonymous said...

sounds fun sangat... waiting for more of ur story there!!! all the best icah. :)

Mrs Ijam said...

wahhhhhh!menarik!
gud luck ica!